Most Asked Questions


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Who's online

Deel
 

 Most Asked Questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
The Traveler
The Traveler
Admin



PROFIELPosts : 20
Vangard Points : 29
RPG SHEET
Character sheet
Age: Unkown
Spieces: Exo
Class: Hunter

Most Asked Questions Empty
BerichtOnderwerp: Most Asked Questions   Most Asked Questions Emptyza jun 20, 2015 12:08 pm

Most Asked
Learn as much as you can

- Wat word er bedoelt met zuurstof gehalte?
Zuurstof gehalte geeft aan hoeveel zuurstof er in de lucht hangt en of je daar zonder helm met filter kan ademen. Bij laag is het niet mogelijk, bij hoog hoef je geen helm te dragen. Gemiddeld betekend dat je geen helm nodig heb maar dat de lucht wel erg ijl is. (als bijvoorbeeld boven op een berg)

- Kan ik met Low level armor ook een High level gebied betreden?
Ja dat kan! Je kan alle gebieden betreden met elk soort armor. Je hebt alleen kans dat je missies niet slagen omdat ze gewoon simpel weg sterker zijn dan jou.

- Waarom kan ik niet meteen van Low level naar Expert level?
Net zoals in het normale leven heb je training nodig om een hoger level te kunnen bereiken en zitten daar tussen stops tussen. In de Armor is dat precies hetzelfde.

- Heb ik een andere suit nodig voor verschillende temperaturen?
Nee de suit die je hebt is speciaal voor jouw Guardian gemaakt. Hij past de temperatuur regeling vanzelf aan.

- Mag iedereen een gilde aanmaken?
Iedereen mag een Gilde aan maken.

- Moet ik een karakter kaart schrijven?
Het moet niet maar het mag wel. Het is wel heel belangrijk om alle claims in te vullen, zo kun je jouw Guardian claimen.

- Zijn er meer wezens in het helal dan alleen ons en de Darkness?
Het Helal is onwijs groot dus het is mogelijk dat je meer soorten dieren of wezens tegen zult komen.

- Zijn er nog andere planeten waar we naar toe kunnen?
Op dit moment hebben we nog niet de technologie om naar andere planeten dan deze te kunnen reizen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://glasshearts.forumactie.com
 

Most Asked Questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Glass Hearts :: Is it a song? Is that what they need? :: Member Service :: Questions-